istanbul trafiğinde okadar işe yarıyor ki. Ben sadece trafikte açıyordum[mention=3]silvershadow[/mention]
Murat hocam
Freni epey uğraşmama rağmen auto hold devreye girmeden durdurmayı başaramadım.
Inis/yokuş yoksa devreye girmesin şeklinde ayarlanabilme şansımız varmıdır
Hocam aracı en hızlı durduracak şiddette basıp araç durmaya yakın son anda baskıyı hafifletin zamanla frenlerin aracın kaymasını engelleyecek ancak auto hold devreye girmeyecek kadar hafifçe basarak kontrol etmeyi ögreneceksiniz.@silvershadow
Murat hocam
Freni epey uğraşmama rağmen auto hold devreye girmeden durdurmayı başaramadım.
Inis/yokuş yoksa devreye girmesin şeklinde ayarlanabilme şansımız varmıdır
Bir sıkıntı olacağını sanmıyorum hocam bahsettiğiniz yöntem tam da anlattığınız şekliyle kullanım kılavuzunda yazıyor. Dolayısıyla içiniz rahat olsunBelki konuyu hortlatıyorum ama bugün denediğim ve pratik olduğunu düşündüğüm bir yöntemi anlatmak istedim. Yokuş aşağı dur-kalk trafikte auto hold sistemi özellikle manuel araç sahipleri için biraz çileli gibi oluyor sürekli vites at debriyaj gaz kaydır dur. Yada auto hold devre dışı bırak daha sonrasında devreye almayı unut ve kısa süreli bir şok veya uzun süreli bir pişmanlık yaşa! Bu durumu bugün yokuş aşağı trafikte P tuşunu ayak frendeyken aşağı (el freni indirme) konumuna getirdiğimizde auto hold anlık olarak devre dışı kalıp aracı serbest bırakmakta ve bir sonraki frende tekrar devreye girmekte. Tabi sistemi ustaca kullanan ve fren kademesini hassasiyetle ayarlayan ustadlarımı saygıyla selamlıyorum [emoji4] Önemli Not: Bu denediğim yöntemin Park Frenine ve diğer sistemlere vereceği herhangi bir sıkıntı olup olmadığı meçhuldur!
Katılıyorum, ben de kullanmıyorum. Hafif eğimli yerde sürüş ve park çok konforsuz oluyor. Üstelik balatalar da daha çabuk asiniyor diye tahmin ediyorum.Auto Hold kadar saçma bir özellik görmedim. 2-3 gün sonra kapattım birdaha da açmadım
Hill Holder çok daha kullanışlıydı.