Sağolun hocam teşekkürler değerli bilgiler için :'(

 

Adananın dümdüz yollarında auto-hold neden devreye girer?

Iniş veya yokuş olsa tamam.

Start stop ve auto hold dümdüz ovada çok kullanışsız bence

Kırmızı da duruyorum stop ediyor ve ah devreye giriyor 

Ancak yeşil yandığında freni bırakınca çalışmıyor.

Gaza hafif dokununca çalışıyor ama araç ileri fırlıyor bu bence çok kötü.

Hil holder daha kullanisliydi.

Bende auto hold u kapattım öyle kullanıyorum.

 
Değerli Ahmet Hocam

Fren pedalı kademelidir. Dolayısıyla istemezseniz devreye sokmadan durup kalkmak da mümkündür. 

Araç sizin aracınız ve Kapatmak sizin tercihiniz elbette.

Park pilotu dahi kapatıp kendi bildiği şekliyle kafayı camdan çıkartarak eski usül park edenler gibi sizin fikrinize de saygı duyarım.

Fakat yeni kullanmaya başlayanlara ve yokuş iniş güzergahta dur kalk yapanlara harika bir yardımcıdır.

 
@silvershadow

Murat hocam

Freni epey uğraşmama rağmen auto hold devreye girmeden durdurmayı başaramadım.

Inis/yokuş yoksa devreye girmesin şeklinde ayarlanabilme şansımız varmıdır 

 
Auto hold bulunmaz nimet resmen. 

Ss çalışırken ileri fırlamasın istiyorsanız turuncu yandığında gaza dokunup çekin, yeşilde gaza basıp harekete geçin. ;)

 
@silvershadow

Murat hocam

Freni epey uğraşmama rağmen auto hold devreye girmeden durdurmayı başaramadım.

Inis/yokuş yoksa devreye girmesin şeklinde ayarlanabilme şansımız varmıdır 
Hocam aracı en hızlı durduracak şiddette basıp araç durmaya yakın son anda baskıyı hafifletin zamanla frenlerin aracın kaymasını engelleyecek ancak auto hold devreye girmeyecek kadar hafifçe basarak kontrol etmeyi ögreneceksiniz. 

Deneme yanılmayla uygun zamanlarda deneyin hocam

 
Belki konuyu hortlatıyorum ama bugün denediğim ve pratik olduğunu düşündüğüm bir yöntemi anlatmak istedim. Yokuş aşağı dur-kalk trafikte auto hold sistemi özellikle manuel araç sahipleri için biraz çileli gibi oluyor sürekli vites at debriyaj gaz kaydır dur. Yada auto hold devre dışı bırak daha sonrasında devreye almayı unut ve kısa süreli bir şok veya uzun süreli bir pişmanlık yaşa! Bu durumu bugün yokuş aşağı trafikte P tuşunu ayak frendeyken aşağı (el freni indirme) konumuna getirdiğimizde auto hold anlık olarak devre dışı kalıp aracı serbest bırakmakta ve bir sonraki frende tekrar devreye girmekte. Tabi sistemi ustaca kullanan ve fren kademesini hassasiyetle ayarlayan ustadlarımı saygıyla selamlıyorum :)   Önemli Not: Bu denediğim yöntemin Park Frenine ve diğer sistemlere vereceği herhangi bir sıkıntı olup olmadığı meçhuldur!

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Belki konuyu hortlatıyorum ama bugün denediğim ve pratik olduğunu düşündüğüm bir yöntemi anlatmak istedim. Yokuş aşağı dur-kalk trafikte auto hold sistemi özellikle manuel araç sahipleri için biraz çileli gibi oluyor sürekli vites at debriyaj gaz kaydır dur. Yada auto hold devre dışı bırak daha sonrasında devreye almayı unut ve kısa süreli bir şok veya uzun süreli bir pişmanlık yaşa! Bu durumu bugün yokuş aşağı trafikte P tuşunu ayak frendeyken aşağı (el freni indirme) konumuna getirdiğimizde auto hold anlık olarak devre dışı kalıp aracı serbest bırakmakta ve bir sonraki frende tekrar devreye girmekte. Tabi sistemi ustaca kullanan ve fren kademesini hassasiyetle ayarlayan ustadlarımı saygıyla selamlıyorum [emoji4]  Önemli Not: Bu denediğim yöntemin Park Frenine ve diğer sistemlere vereceği herhangi bir sıkıntı olup olmadığı meçhuldur!
Bir sıkıntı olacağını sanmıyorum hocam bahsettiğiniz yöntem tam da anlattığınız şekliyle kullanım kılavuzunda yazıyor. Dolayısıyla içiniz rahat olsun:)


Sent from my iPhone using GolfTutkusu mobile app powered by Tapatalk
 
Auto Hold kadar saçma bir özellik görmedim. 2-3 gün sonra kapattım birdaha da açmadım :(

Hill Holder çok daha kullanışlıydı.

 
Auto Hold kadar saçma bir özellik görmedim. 2-3 gün sonra kapattım birdaha da açmadım :(

Hill Holder çok daha kullanışlıydı.
Katılıyorum, ben de kullanmıyorum. Hafif eğimli yerde sürüş ve park çok konforsuz oluyor. Üstelik balatalar da daha çabuk asiniyor diye tahmin ediyorum. 

 
Auto hold sürekli kapalı benim çünkü açık olduğu zaman bazen aracı bırakmıyor bu bir hata mı yoksa benden kaynaklı mı bilmiyorum.

 
Kapalı tutmak iyidir 

Auto hold yeni araç kulanan bayanlara göre bir özellik bence

 
Auto hold her anlamda konfor sağlıyor mesela ışıklarda veya başka amaçlı durdunuz ayağınız sürekli frende durması yerine sizin yerinize fren yapıyor , dik yokuşlarda vs kalkışlarda hem aracın debriyajını koruyor hem lastiklerin patinaja düşmeden kalkmasını sağlıyor hemde gereksiz gaz vermeyerek yakıt tasarrufu sağlıyor. O zaman esp de gereksiz delikanlı söför arabayı her türlü toplar , elektrik destekli veya hidrolik vs direksiyonda gereksiz delikanlı kaslı erkek kuru direksiyon kullanır hele hele otomatik vites olayına hiç girmeyeyim


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

 


Geri
Üst Alt