@silvershadow Merhaba hocam merak ettiğim bir şey var yazınız da "Auto Hold her kontağı açtığınızda otomatik olarak devreye giren ve devrede olduğunu yeşil ışığının yanıyor oluşundan anladığımız" yeşil renk hangi model yıllarında veya aktif veya pasifken mi oluyor. Çünkü benim aracım da aktif olduğunda turuncu pasif olduğunda ise hiç ışık yanmıyor.

Teşekkürler.

 

@silvershadow Merhaba hocam merak ettiğim bir şey var yazınız da "Auto Hold her kontağı açtığınızda otomatik olarak devreye giren ve devrede olduğunu yeşil ışığının yanıyor oluşundan anladığımız" yeşil renk hangi model yıllarında veya aktif veya pasifken mi oluyor. Çünkü benim aracım da aktif olduğunda turuncu pasif olduğunda ise hiç ışık yanmıyor.

Teşekkürler.
Autohold için bende de turuncu yanıyor. Aracım golf 1.4 tsi highline 2016.

 
[mention=3]silvershadow[/mention] Merhaba hocam merak ettiğim bir şey var yazınız da "Auto Hold her kontağı açtığınızda otomatik olarak devreye giren ve devrede olduğunu yeşil ışığının yanıyor oluşundan anladığımız" yeşil renk hangi model yıllarında veya aktif veya pasifken mi oluyor. Çünkü benim aracım da aktif olduğunda turuncu pasif olduğunda ise hiç ışık yanmıyor.
Teşekkürler.
Hocam yeşil ışık kadran arasındaki bilgi ekranında yanar. Turuncu ışık herkeste aynı düğme üstünde yanar.
 
Bendede oluyor şöyleki sıkışık trafikte yokuş aşağı inerken araç durmaya yakın hızda ayağınız gazda değilse ani fren yapıyor , benim araçda da pasifken ışık yanmıyor

 
@silvershadow Merhaba hocam merak ettiğim bir şey var yazınız da "Auto Hold her kontağı açtığınızda otomatik olarak devreye giren ve devrede olduğunu yeşil ışığının yanıyor oluşundan anladığımız" yeşil renk hangi model yıllarında veya aktif veya pasifken mi oluyor. Çünkü benim aracım da aktif olduğunda turuncu pasif olduğunda ise hiç ışık yanmıyor.

Teşekkürler.
Değerli Hocam 

Turuncu yanan yer Auto hold tuşunun üstü 

Yeşil yuvarlak içerisinde yanan yer gösterge de hız kadranı ile devir kadranı arasındaki dikdörtgen gösterge içerisidir.

20170307_220802.jpg

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Öncelikle aracınız hayırlı olsun, Sanıyorum araçta Front Asisst mevcut, Normalde trafikte akış halinde iken önünüzdeki araç ile kontrolsüz yaklaşma mevcut ise Ön bilgi ekranında kırmızı uyarı çıkarak ses ile birlikte uyarı sağlar, Sürücü frene basmaz ise araç kendi frenleme sağlar.

Sanıyorum sizin  aracınız rampaya yaklaşma açısından dolayı bu durumu algılıyor ve frenleme sağlıyor. 

Sistem Autohold sisteminden farklı bir çalışma disiplinine sahip. Önerim biraz daha yavaş girişler ile denenebilir, Yada servise bu durum kontrol ettirilebilir belkide sensör hassasiyet ayarı olabilir. Konudaki engin bilgiye sahip arkadaşlarım detaylandaracaktır. 




 
Cok tesekkur ediyorum cevabiniza sanirim haklisiniz Front Assist ile ilgili olmali kontrol ettim var ve ayarlarda yakin, orta, uzak gibi secenekler var ayrica uyariyi aktive et gibi bir secenek de var. Konuya vakif arkadaslar biraz detayli bilgi verebilirse sevinirim

 
Hocalarım kolay gelsin akü biterse ve el freni çekili kalırsa el frenini bırakması için yardım/imdat butonu var mı 

 
Akü biterse el frenini neden bırakıyoruz hocam.?
Yusuf hocam güldürdünüz beni sağolun [emoji4] Bende ilk sizin gibi düşünmüştüm. Araç manuelse başka bir yere sevk gerekiyorsa belki ihtiyaç olabilir gibi geldi daha sonra mantıklımı bilmiyorum ama.
 
Yusuf hocam güldürdünüz beni sağolun [emoji4] Bende ilk sizin gibi düşünmüştüm. Araç manuelse başka bir yere sevk gerekiyorsa belki ihtiyaç olabilir gibi geldi daha sonra mantıklımı bilmiyorum ama.
Hocam bence hiç lazım olmayacak bir durum
 
Değerli hocam,

2015 golf kullaniyorum.Arabayi sıfır aldigimda autohold sistemi aktifken cok dik yokuş yukari cikmaya calistigimda auto hold devreden ciktiktan sonra araba hafif kaysa bile kendi kendine sistemi devreye sokuyordu.Biraz karmaşık ama şöyle anlatayim.Denemek amaçlı rampada duruyorum autohold aktiflesiyo gostergede yesil ışık yaniyor.daha sonra debriyaj gaz ayarini ayarlayip kalkışı yapiyorum sistem devreden cikiyor.Sonra denemek amaçlı araba kaysin diye gazi birakip sadece debriyaja bastigimda araba kaymaya baslayinca biranda ani bir frenle(abs benzeri bir sesle) autoholdu aktiflestirip arabayi durduruyordu.Acikcasi cok guzeldi o hali fakat suan bu durum yok.?Sadece gaz debriyaj ayariyla arabayi birakiyor ama kayma olayinda aktiflesmiyor.Servisede gosterdim normali bu dediler ama ben araci aldigimda boyle degildi.Gercekten cok merak ettigim bi durum yardimci olursaniz cok sevinirim.Tesekkurler

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Değerli hocam,
2015 golf kullaniyorum.Arabayi sıfır aldigimda autohold sistemi aktifken cok dik yokuş yukari cikmaya calistigimda auto hold devreden ciktiktan sonra araba hafif kaysa bile kendi kendine sistemi devreye sokuyordu.Biraz karmaşık ama şöyle anlatayim.Denemek amaçlı rampada duruyorum autohold aktiflesiyo gostergede yesil ışık yaniyor.daha sonra debriyaj gaz ayarini ayarlayip kalkışı yapiyorum sistem devreden cikiyor.Sonra denemek amaçlı araba kaysin diye gazi birakip sadece debriyaja bastigimda araba kaymaya baslayinca biranda ani bir frenle(abs benzeri bir sesle) autoholdu aktiflestirip arabayi durduruyordu.Acikcasi cok guzeldi o hali fakat suan bu durum yok.?Sadece gaz debriyaj ayariyla arabayi birakiyor ama kayma olayinda aktiflesmiyor.Servisede gosterdim normali bu dediler ama ben araci aldigimda boyle degildi.Gercekten cok merak ettigim bi durum yardimci olursaniz cok sevinirim.Tesekkurler
Normali şu an olan durum hocam. Frene basmadan araç durmaz. Geri kaydırmak istersem ne yapacağım sizin dediginiz gibi olsa
 
Normali şu an olan durum hocam. Frene basmadan araç durmaz. Geri kaydırmak istersem ne yapacağım sizin dediginiz gibi olsa ;)
Hocam dedigin gibi park ederken sıkıntı oluyodu rampalarda ama auto holdu kapatip öyle hallediyodum

 
Merhaba değerli hocalarım,

Aracım kasım ayında gelecek inşallah ancak heyecanı şimdiden sardığından aklımdaki deli soruları,forumda sizlerin değerli bilgileriyle gidermeye çalışıyorum. Aklıma takılan 2 şey var auto hold-dsg ikilisinin kombine kullanımıyla ilgili. 

1.örneğin düz ya da yokuşta durduk auto hold aktif, göstergede yeşil p.yi görüyoruz. Bu durumda aracın yaptığı fren, şanzıman ile motoru ayırıyor mu(hani ayırsın diye frene iyi basın deniyor ya o açıdan)?

2. Rampada durduk auto hold aktif yeşil p.yi gördük. Araçtan ayrılmamız gerek.  Bu durumda önce n sonra el freni sonra p ye mi almamız gerekiyor yoksa zaten daha ilk durduğumuzda auto holddan dolayı aracın yükü şanzıman üzerinden kalkıyor mu? Direk p ye alabilir miyiz

umarım anlatabilmişimdir. Saygılar

 

Merhaba değerli hocalarım,
Aracım kasım ayında gelecek inşallah ancak heyecanı şimdiden sardığından aklımdaki deli soruları,forumda sizlerin değerli bilgileriyle gidermeye çalışıyorum. Aklıma takılan 2 şey var auto hold-dsg ikilisinin kombine kullanımıyla ilgili. 
1.örneğin düz ya da yokuşta durduk auto hold aktif, göstergede yeşil p.yi görüyoruz. Bu durumda aracın yaptığı fren, şanzıman ile motoru ayırıyor mu(hani ayırsın diye frene iyi basın deniyor ya o açıdan)?
2. Rampada durduk auto hold aktif yeşil p.yi gördük. Araçtan ayrılmamız gerek.  Bu durumda önce n sonra el freni sonra p ye mi almamız gerekiyor yoksa zaten daha ilk durduğumuzda auto holddan dolayı aracın yükü şanzıman üzerinden kalkıyor mu? Direk p ye alabilir miyiz
 
umarım anlatabilmişimdir. Saygılar
Merhaba hocam.
1-Auto Holdun yeşil (P) sini gördüğünüz durumlarda kavrama ayrılır. Araba sizin yerinize fren yapar ve fren lambalarınız da hareket edene ya da elektromekanik park freni devreye girene ya da araç hareket edene kadar kadar yanık kalır.
2-DSG'ye yük bineceğini düşündüğünüz her durumda Vitesi N konumuna aldıktan sonra elektromekanik park frenini çekip P ye alın. Auto hold tutuyor olsa bile elektromekanik park freni devreye girince araç kendini hafif de olsa bırakabilir. Bu bahsettiğiniz senaryoda pratiklik adına manuel olarak park frenini çekmenize gerek kalmaması için şöyle bir tavsiyede bulunayım. Hareketsiz haldeyken Kontak kapatma, emniyet kemerini çıkarma ya da sürücü kapısını açma durumlarında elektromekanik park freni devreye girer (P) kırmızı olur. Rutin işlemlerden olan saydığım 3 işlemden birini yaptıktan sonra da vitesi P konumuna alabilirsiniz.
 

Geri
Üst Alt