2016 golf sipariş durumları...


@yusuf araç üretim aşamasında şu anda. Appconnect mevzusu ile ilgili sıkıntı yaşar mıyım?  Mirror yapılabiliyor mu Golf 7 de
Değerli hocam;

Aracınızın alt yapısı kamera aldığınız için App Connect için hazır gelecek.

Siz CD siparişi verip yüklenecek ve aracın şasisine işlenecek. 

MirrorLink ise benzer bir arayüze sahip olsa da bambaşka bir alt yapıya sahip. Yüksek hızlı internet için gömülü simkartlı internet bağlantısı geliyor bu özellik için. 

ilk yıl ücretsiz oluyor ama sonraki yıllarda üyelik aidatı ödeniyor  Hocam..

 

Herkese merhaba, yaklaşık 2 ay önce bu foruma üye oldum, sipariş etmeyi düşündüğüm ve ettiğim araçla ilgili, bakımı, kullanımı... hakkında çok şey öğrendim. Eyvallah hepinize.

Şimdi küçük bi sorum olacak, Sipariş ettiğim araç;

Golf 1.4 TSI BMT 125 PS Highline Man.

Metalik Renk (Tungsten Gri)

14 yöne manuel ayarlanabilen ergoActive spor sürücü koltuğu

Adaptif şasi kontrolü "DCC" ve Sürüş profili seçme

18" "Durban" alüminyum alaşımlı jantlar

Panoramik Açılır Cam Tavan

Bi-Xenon farlar, LED gündüz farları

Yer tasarrufu sağlayan stepne

Geri Park Kamerası

Araç şu an üretim aşamasında, anlamadığım konu şu ki...Aracın baz modeli 1250-1300 kg arasında, ST'nin ekranında bu araç 1172 kg görünüyor. Bu opsiyonlar aracın ağırlığını bu kadar azaltır mı? Ki bildiğim sunroof ağır bir opsiyon..

Teşekkürler

 
Herkese merhaba, yaklaşık 2 ay önce bu foruma üye oldum, sipariş etmeyi düşündüğüm ve ettiğim araçla ilgili, bakımı, kullanımı... hakkında çok şey öğrendim. Eyvallah hepinize.

Şimdi küçük bi sorum olacak, Sipariş ettiğim araç;

Golf 1.4 TSI BMT 125 PS Highline Man.

Metalik Renk (Tungsten Gri)

14 yöne manuel ayarlanabilen ergoActive spor sürücü koltuğu

Adaptif şasi kontrolü "DCC" ve Sürüş profili seçme

18" "Durban" alüminyum alaşımlı jantlar

Panoramik Açılır Cam Tavan

Bi-Xenon farlar, LED gündüz farları

Yer tasarrufu sağlayan stepne

Geri Park Kamerası

Araç şu an üretim aşamasında, anlamadığım konu şu ki...Aracın baz modeli 1250-1300 kg arasında, ST'nin ekranında bu araç 1172 kg görünüyor. Bu opsiyonlar aracın ağırlığını bu kadar azaltır mı? Ki bildiğim sunroof ağır bir opsiyon..

Teşekkürler
Ekranda bir yanlışık olabilir. 1247 opsiyonsuz boş ağırlık. DCC eğer ağırlığı azaltmıyorsa yanlış değer yazıyor olma ihtimali çok yüksek.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
15 Mart'ta verdiğim sipariş son 1 haftadır planlandı yazıyordu, bugün üretim aşamasında yazmaya başladı  :('

Beklediğimden erken mi gelecek nedir?  8D

 
Çok şükür araç üretim aşamasında diyor.Nisan sonuna yetişir mi acaba ?

 
Herkese merhaba, yaklaşık 2 ay önce bu foruma üye oldum, sipariş etmeyi düşündüğüm ve ettiğim araçla ilgili, bakımı, kullanımı... hakkında çok şey öğrendim. Eyvallah hepinize.

Şimdi küçük bi sorum olacak, Sipariş ettiğim araç;

Golf 1.4 TSI BMT 125 PS Highline Man.

Metalik Renk (Tungsten Gri)

14 yöne manuel ayarlanabilen ergoActive spor sürücü koltuğu

Adaptif şasi kontrolü "DCC" ve Sürüş profili seçme

18" "Durban" alüminyum alaşımlı jantlar

Panoramik Açılır Cam Tavan

Bi-Xenon farlar, LED gündüz farları

Yer tasarrufu sağlayan stepne

Geri Park Kamerası

Araç şu an üretim aşamasında, anlamadığım konu şu ki...Aracın baz modeli 1250-1300 kg arasında, ST'nin ekranında bu araç 1172 kg görünüyor. Bu opsiyonlar aracın ağırlığını bu kadar azaltır mı? Ki bildiğim sunroof ağır bir opsiyon..

Teşekkürler
Değerli Hocam;

Nickinizi ve imzanızı DH'den hatırlıyorum. :)

Müthiş bir kombinasyon olmuş. Maşallah.

Keyifle kullanmanızı dilerim.

Ağırlık meselesine gelince;

Cam ve mekanizma kesinlikle standart versiyondan daha ağırdır.  Bunu şuradan da anlamak mümkündür:

Buradaki dört kapılı versiyonu:

4 KAPI.PNG

Bu da iki kapılı versiyonu:

iki kapı.PNG

Tüm inceleme ve araştırmalarıma karşın donanım farklılıklarının ağırlığa etkisini içeren henüz bir kaynak bulamadım. Tespit ve fikirlerim ise şunlar:

Dört kapılı olan versiyonu 1.247 Kg

İki kapılı olan ise 1.225 Kg dur.

Demek ki sadece cam ve metal aksamların her bir kapı için 11 kg ve toplamda farkı yaklaşık 22 kg. olmalı. 

DCC mutlaka ağır olmalı çünkü adaptif şasi için haricen ayarlı amortisörler ve hidrolik sistemi konuyor.

Durban jantlar adedi Dijon'dan 1 kg daha ağır buna lastikler dahil değildir. Lastikler de daha ağır..

Bi-Xenonlar elektrik regülatörü ve yükseklik ayarlayıcılar dahil mutlaka standart olana göre ağırlık farkı yaratacaktır.

Yer tasarruflu stepne kesinlikle standart dijon lastikli stepneden daha hafif olmalı.

Bütün versiyon ve motorların tek tek ağırlıklarını kontrol ettim.

Dört kapılı versiyonları:

1.2 TSI manuel 6 ileri 1210 kg

1.0 TSI manuel 6 ileri 1211 kg lık ağırlığa sahip..

e-Golf 1.585 kg

Daha altına inebilen yok

Başa dönersek.. Aracın ağırlığının 1.172 Kg olmasının imkan ve ihtimali yok.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@silvershadowSayın hocam sizi uğraştırmışım hakkınızı helal edin, sanırım sisteme düşen o 1172 kg sayısında bir sorun var, bakalım nisan sonu gelecek, o zaman göreceğiz... İzlenimlerimi aktarırım.

Eyvallah

 
@silvershadowSayın hocam sizi uğraştırmışım hakkınızı helal edin, sanırım sisteme düşen o 1172 kg sayısında bir sorun var, bakalım nisan sonu gelecek, o zaman göreceğiz... İzlenimlerimi aktarırım.

Eyvallah
Değerli Hocam;

Estağfurullah uğraştırmak ne demek.. Zevkle araştırdım.  Helal olsun elbette hakkım varsa.

Merakla bekliyor olacağız.

 
@silvershadow kaleminze sağlık.

Bir ufak ekleme:

Taşıt boş kütlesi benim bildiğim, "taşıtın çalışabilir hali" için olması gerek. Yani tüm sıvılar + yakıt + sürücü (Appendix 1).

Muhtemelen herhangi bir kuruluş tarafından  rahatlıkla ölçülebilir olması gerekiyor ve sıvıları boşaltıp ölçmek mümkün olamayacağından ve hatalara sebep olabileceği için "çalışabilir kütle" daha makul.

Yolcu kütlesi ise 75 kg kabul ediliyor (ANNEX II).

Yakıt deposunda ne kadar yakıt olacağı ülkeden ülkeye farklılık gösteriyormuş (wikipedia da gördüm).

Bizim lab.da bir 2013 Toyota Corolla 1.3 Dual VVT-i (100 Hp) Benzinli var öğrenciler için taşıt kütle ölçümü deneyinde kullanıyoruz.

Katalog verisi: Yürür Ağırlık (Sürücü Dahil)1225 kg

Bizim ölçtüğümüz: Yürür Ağırlık (Sürücü YOK + 20-30 litre yakıt) 1225 - 75 + (30 x 0,75) = 1225 - 52 kg = 1172 kg olması gerekirken

Bizim ölçtüğümüz: Yürür Ağırlık (Sürücü YOK + 20-30 litre yakıt) 1240 kg. Çok da tutmuyor açıkcası. Araç test aracı olarak kullanılmış olduğu için belki farklıdır.

Başka marka birkaç araç daha ölçersek söylerim :)

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:31995L0048:EN:HTML

Appendix 1

2.6. Mass of the vehicle with bodywork in running order, or mass of the chassis with cab if the manufacturer does not fit the bodywork (including coolant, oils, fuel, tools, spare wheel and driver) (o) (maximum and minimum):

ANNEX II

SCOPE, DEFINITIONS, REQUIREMENTS

2.2. 'Mass of the conventional load` means a mass of 75 kg multiplied by the number of passenger seating positions (including folding (tip-up) seats) designated by the manufacturer.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@silvershadow kaleminze sağlık.

Bir ufak ekleme:

Taşıt boş kütlesi benim bildiğim, "taşıtın çalışabilir hali" için olması gerek. Yani tüm sıvılar + yakıt + sürücü (Appendix 1).

Muhtemelen herhangi bir kuruluş tarafından  rahatlıkla ölçülebilir olması gerekiyor ve sıvıları boşaltıp ölçmek mümkün olamayacağından ve hatalara sebep olabileceği için "çalışabilir kütle" daha makul.

Yolcu kütlesi ise 75 kg kabul ediliyor (ANNEX II).

Yakıt deposunda ne kadar yakıt olacağı ülkeden ülkeye farklılık gösteriyormuş (wikipedia da gördüm).

Bizim lab.da bir 2013 Toyota Corolla 1.3 Dual VVT-i (100 Hp) Benzinli var öğrenciler için taşıt kütle ölçümü deneyinde kullanıyoruz.

Katalog verisi: Yürür Ağırlık (Sürücü Dahil)1225 kg

Bizim ölçtüğümüz: Yürür Ağırlık (Sürücü YOK + 20-30 litre yakıt) 1225 - 75 + (30 x 0,75) = 1225 - 52 kg = 1172 kg olması gerekirken

Bizim ölçtüğümüz: Yürür Ağırlık (Sürücü YOK + 20-30 litre yakıt) 1240 kg. Çok da tutmuyor açıkcası. Araç test aracı olarak kullanılmış olduğu için belki farklıdır.

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:31995L0048:EN:HTML

Appendix 1

2.6. Mass of the vehicle with bodywork in running order, or mass of the chassis with cab if the manufacturer does not fit the bodywork (including coolant, oils, fuel, tools, spare wheel and driver) (o) (maximum and minimum):

ANNEX II

SCOPE, DEFINITIONS, REQUIREMENTS

2.2. 'Mass of the conventional load` means a mass of 75 kg multiplied by the number of passenger seating positions (including folding (tip-up) seats) designated by the manufacturer.
Değerli Hocam;

Tevatür olarak duyduklarımı bilimsel verilerle düzeltme imkanı verdiğiniz için teşekkür ederim.

 
Estağfurullah Murat Bey, Saygılar.

 
Merhabalar,

Kendimi tanıtırken söylediğim gibi yarın uzun zamandır niyetlendiğim golf siparişimi sanırım oluşturacağım.Polo fan edition kullanıcısıyım.Aracımın birkaç gün önce ilanını açtım.Haftada bir gün araç kullanan bi kullanıcıyım.Oyüzden dizel ihtiyacım yok.Aklımda;

1,4tsi hıghlıne 

-kurşun grisi

-cam tavan

-geri görüş kamerası 

ve son olarakta durban jantla ergo active koltuk arasında tercih yapmam gerekirse jantlar ve spor süspansiyon bütçemi aşıyor 2 ay içerisinde geldiğini var sayıp gelebilecek zamlarla birlikte şuandan yüksek rakamlara çıkıcağımı varsayarak 1172 tl ye ergo active koltuk opsiyonu mu ekletsem?Deri kumaş karışımı bana gayet kaliteli duracak izlenimi verdi resimlerden.Yoksa ekletmeye gerek yok mu içini kesinlikle siyah döşeme istiyorum.

 
@driver_can tercihleriniz çok güzel. Bence ergo güzel donanım ama bu ara koltuk sert diyenler duyuyorum :) ben sizin yerinizde olup 1 opsiyon hakkım olsa keyless derdim. En çok rahatlığını hissedeceğiniz opsiyon olacaktır.

 

öncelikle tercihlerimin yerinde olduğunu duymaktan memnun olduğumu söylemek isterim.Opsiyon hakkımda keyless çok ihtiyaç duyacağımı sanmıyorum aracımı çok sık kullanan biri değilim ayrıca bunca yıldır alıştım kumandadan açıp kapamaya tüm araçlarımı.Ergo koltuk içeride ayrı bi kalite hissi oluşturuyor sanki rakam olarakta uygun buldum.Eski bi a3 slıne kullanıcısıydım üniversite zamanımda onun içine benzettim koltuk kaplamalarını.Dezavantajları da varsa bilmek isterim tabiki.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Geri
Üst Alt