Sıfır Araç Teklifi Alanlar


Arkadaşlar 1500 kadar sıfır araç bakıyorum, sizce ne almalıyım? Passat 1.4 TSI manuel satarak geldim.
Hocam 1500e alacağınız her sıfır araç passattan sonra sizi üzer, hele birde otomatik olsun derseniz iyice üzer. Tavsiyem 1500 civarına 2020-21 otomatik temiz bir Passat alın keyifle binin. Ben de uzun zamandır Passat kullanıyorum geçenlerde bayide superb ve Octavia baktım inanın lk paket süperb bile 2016 model aracımdaki kalite hissini vermedi bana.
 

Haklısınız bende tüm bayilere baktım, sonra dün gidip 2020 1.5 tsi business passat alıp geçtim. Tavsiyeniz için teşekkürler.
 
Haklısınız bende tüm bayilere baktım, sonra dün gidip 2020 1.5 tsi business passat alıp geçtim. Tavsiyeniz için teşekkürler.
Güle güle kullanın. Benim de bir karın ağrım var ama en kısa nasıl yazarım bilmiyorum.

Okumaya durumu olmayanlar için özet geçemeyeceğim, mevzu ancak bu kadar kısaltılabiliyor, hakkınızı helal edin
smile.png


Çok uzun zamandır Passat kullanıcısıyım. 2024 model Passat Variant geldiğinde çok fark açılmasın diye yine çok sevdiğim 2016 yılında sıfır km aldığım sedan passatımı satıp 2023 de uzun bir bekleme süreci sonrası Business Variant passatıma kavuşmuştum. Nihayetinde 2024 Variant ülkemize geldi ama ekonomik şartlar malumunuz, bir türlü kısmet olmadı. Bu süreçte yaklaşık 9000 km kullandım aracımı ve çok memnun kaldım. Hatta tekrar sedana tövbe ettim. Variant artık hayatımın olmazsa olmazlarından biri haline geldi.

Nihayetinde şartlar olgunlaştı ve 2023 Business Variant ımı 2024 Business Variant için değiştirmek istedim. Ancak hiç beklenmeyen bir durum oluştu. ID4 Türkiye satışı başladı.

Benim evimde de, iş yerimde de şarj imkanım var ve araç kullanımım %95 şehir içi artık. Zaten çok sıkışsam köşede bir suzukim var. Haliyle menzil veya şarj gibi problemlerim yok.

Arkadaşlar araç bedavaya yürüyor. Tamam bedavadan biraz pahalı diyelim. evden 107 liraya, dükkandan 195 liraya doldurup hareket ettirebiliyorum. Şaka gibi. Her gün araç kullanma zorunluluğum var. Araçlarım yatmaz. Kısa da olsa yol kateder. şehir içi 455 km menzil var. karma 350 küsür. kışın düşer yazın artar. Neticede 100 km menzil bile bana fazla fazla yeterken id4 menzili beni günlerce idare eder yani.

id4 sayısız özellik ve teknoloji ile geliyor. Benim Variant toros gibi kaldı yanında. Ki benim arabamda özel siparişle aldığım için metalik renk, cam tavan, katlanır ayna, geri kamera, makam perde, kablosuz CarPlay, kablosuz şarj, elektrikli bagaj vs vs gırtlak opsiyon dolu bir Business. boş değil yani
smile.png
buna rağmen id4 fena tokatlıyor donanımda.


Piyasası yavaş olduğu ve şu an ikinci el satışının düşük, sıfırların satıldığı kasım aralık ortamında Volkswagen bayiisinden benim arabam ile id4 e kafa kafaya teklif var. Passat anahtarını bırak, id4 anahtarını al diyorlar kısacası. Haliyle biraz canım sıkıldı. Tabiki Variant piyasası sedan gibi değil. Sedan gibi satılamaz onu biliyoruz ama bari üstüne 100 150 verselerdi iyiydi
smile.png
Neyse mevzu bu değil.


Biraz ihtiyaçlarımı tarttım, ölçtüm biçtim, id4 hem kağıt üstünde hem benim hayatımda Passat'tan daha mantıklı. Passat gibi prestijli olmadığı ortada. İçine oturunca hemen anlaşılıyor. Malzeme kalitesi segmentinin çok üstünde ama araç bildiğiniz Tiguan gibi. arka kapı üstleri filan plastik, kapı ceplerinde, torpidoda kaplamalar yok. Tuhaf yani. Passat da premium değil fakat ama tiguandan iyi hissettirdiği kesin.


siz olsanız ne yaparsınız? Aşırı benzin masrafım yok ama neredeyse 9 da 1 ine yürümek ve zibilyon tane özelliğe sahip olmak kulağa çok hoş geliyor. Diğer yandan zaten çok sevdiğim, hiç sorunu olmayan daha 9 küsür bin kilometrede Passat'ım var. id4 bu fiyatlarda kalmaz muhtemelen. lansman ayağına olması gereken paralara satıyorlar ama Volkswagen sonuçta. onu öyle bırakmazlar
smile.png
biraz tutulsun artar fiyatı ki ötv sınırına epey var. Kafam çok karışık dostlar. Yeni Passat Variant'ı bir kenara bıraktım. Kafa kafaya düşünürsek fiyatlarını, benim araba mı yoksa id4 mü sizce? Bir el atın kaldıralım şunu. Saygılar...
 
@Mavincan Hocam illa elektrikli araç istiyorsanız daha piyasaya yeni çıkmış id4 yerine başka elektrikli markalara (tesla vs.) yönelin derim. Ben olsam passatı satmaz, 1-2 sene daha binerdim. Elektrikli araçların biraz daha süresi var diye düşünenlerdenim.
 
@Mavincan Elektrikli araçla ilgili şarj imkanınız varsa bence geçiş mantıklı. Ancak bu araç ID4 mü olur o tartışılır. Ben olsam yazılımsal olarak sorunlarla uğraşan vw yerine tesla gibi kendini yazılımda kanıtlamış marka tercih ederdim. Uzaktan erişim, kameralar vs donanımsal olarak daha üstün gözüküyor
 
Hocam passat variant çok güzel araç ama hiç piyasası yok bende yeni araç alırken o yüzden sedan aldım. 3 ay önce fav eklediğim araç hala duruyor. Kimse yüzüne bakmıyor maalesef. Araç bazı durumlarda acil satılması gerekebilir diye sedan aldım yine. Elektirikli araç içi şuan için çok erken. Tesla bayine gidip inceledim ve kalite olarak vasatın altında. Sırf elektirikli diye onu almazdım. Her gün araç kullanıyorsanız gidin zoe filan alın hocam. Passat bu iş için satılacak araç değil.
 
Güle güle kullanın. Benim de bir karın ağrım var ama en kısa nasıl yazarım bilmiyorum.

Okumaya durumu olmayanlar için özet geçemeyeceğim, mevzu ancak bu kadar kısaltılabiliyor, hakkınızı helal edin
smile.png


Çok uzun zamandır Passat kullanıcısıyım. 2024 model Passat Variant geldiğinde çok fark açılmasın diye yine çok sevdiğim 2016 yılında sıfır km aldığım sedan passatımı satıp 2023 de uzun bir bekleme süreci sonrası Business Variant passatıma kavuşmuştum. Nihayetinde 2024 Variant ülkemize geldi ama ekonomik şartlar malumunuz, bir türlü kısmet olmadı. Bu süreçte yaklaşık 9000 km kullandım aracımı ve çok memnun kaldım. Hatta tekrar sedana tövbe ettim. Variant artık hayatımın olmazsa olmazlarından biri haline geldi.

Nihayetinde şartlar olgunlaştı ve 2023 Business Variant ımı 2024 Business Variant için değiştirmek istedim. Ancak hiç beklenmeyen bir durum oluştu. ID4 Türkiye satışı başladı.

Benim evimde de, iş yerimde de şarj imkanım var ve araç kullanımım %95 şehir içi artık. Zaten çok sıkışsam köşede bir suzukim var. Haliyle menzil veya şarj gibi problemlerim yok.

Arkadaşlar araç bedavaya yürüyor. Tamam bedavadan biraz pahalı diyelim. evden 107 liraya, dükkandan 195 liraya doldurup hareket ettirebiliyorum. Şaka gibi. Her gün araç kullanma zorunluluğum var. Araçlarım yatmaz. Kısa da olsa yol kateder. şehir içi 455 km menzil var. karma 350 küsür. kışın düşer yazın artar. Neticede 100 km menzil bile bana fazla fazla yeterken id4 menzili beni günlerce idare eder yani.

id4 sayısız özellik ve teknoloji ile geliyor. Benim Variant toros gibi kaldı yanında. Ki benim arabamda özel siparişle aldığım için metalik renk, cam tavan, katlanır ayna, geri kamera, makam perde, kablosuz CarPlay, kablosuz şarj, elektrikli bagaj vs vs gırtlak opsiyon dolu bir Business. boş değil yani
smile.png
buna rağmen id4 fena tokatlıyor donanımda.


Piyasası yavaş olduğu ve şu an ikinci el satışının düşük, sıfırların satıldığı kasım aralık ortamında Volkswagen bayiisinden benim arabam ile id4 e kafa kafaya teklif var. Passat anahtarını bırak, id4 anahtarını al diyorlar kısacası. Haliyle biraz canım sıkıldı. Tabiki Variant piyasası sedan gibi değil. Sedan gibi satılamaz onu biliyoruz ama bari üstüne 100 150 verselerdi iyiydi
smile.png
Neyse mevzu bu değil.


Biraz ihtiyaçlarımı tarttım, ölçtüm biçtim, id4 hem kağıt üstünde hem benim hayatımda Passat'tan daha mantıklı. Passat gibi prestijli olmadığı ortada. İçine oturunca hemen anlaşılıyor. Malzeme kalitesi segmentinin çok üstünde ama araç bildiğiniz Tiguan gibi. arka kapı üstleri filan plastik, kapı ceplerinde, torpidoda kaplamalar yok. Tuhaf yani. Passat da premium değil fakat ama tiguandan iyi hissettirdiği kesin.


siz olsanız ne yaparsınız? Aşırı benzin masrafım yok ama neredeyse 9 da 1 ine yürümek ve zibilyon tane özelliğe sahip olmak kulağa çok hoş geliyor. Diğer yandan zaten çok sevdiğim, hiç sorunu olmayan daha 9 küsür bin kilometrede Passat'ım var. id4 bu fiyatlarda kalmaz muhtemelen. lansman ayağına olması gereken paralara satıyorlar ama Volkswagen sonuçta. onu öyle bırakmazlar
smile.png
biraz tutulsun artar fiyatı ki ötv sınırına epey var. Kafam çok karışık dostlar. Yeni Passat Variant'ı bir kenara bıraktım. Kafa kafaya düşünürsek fiyatlarını, benim araba mı yoksa id4 mü sizce? Bir el atın kaldıralım şunu. Saygılar...
Ben olsam gemi gibi Passat'ı verip ID4 almazdım. Elektrikli teknolojisi oturmadı henüz. Hergün biraz daha gelişiyor. 2. elde çok değer kaybediyor.

Bence aracınıza keyifle binin.
Bu ülkede her araç satılır. Piyasasından 50-100 aşağı verdin mi kapının önünde kuyruk olur :)
 
Gecen sene kasım+aralıkta 1500 den verdikleri business 2023 passat varyant

Bugün 2 elde ne eder ?

Km si 1 yılda optimal 15.000 km olarak kabul edelim.

İd4 sanırım 1750 den veriyo vw bayileri ? (Dogrulama yaparız)

Bugün
Eldeki passat ederi = id4 ederimidir?

Degildir tabiki

1450 passatın ederidir.

Bu station/ wagon/variant deger kaybıdır TR de

İd4 alınır mı ?

Evden sarjı olan / müstakil evi/ garajı/ ahırı / köy evi /,bağ evi / malikanesi/villası olana

Elwktrikli sarj maliyeti petrollü araca göre 1/5 iken

Dısardan zes/e-sarj/trugo larda bu oran 1/2

Demekki elektrikli arac alacak olan evden sarjı mutlak garanti etmeli


Yoksa anlamı kalmıyor
 
Bence de passatınız çok güzel :) id4 e geçmeyin derim. aldığınız fiyat teklifini bilmiyorum tabi ama elektrikli işinde tesladan şaşmayın derim. passatınızı illa ki değiştirmek istiyorsanız model y alın derim. id4 o kadar da geniş değil, tesladan fazla yakar ve açıkçası teknoloji açısından tesla 1 numara şu an. naçizane görüşürüm bu şekilde.
 
Şimdi üste kaç para vericeksiniz ve bu parayla kaç depo benzin alırsınız tamam elektrikli bedava yürüyor ama taksit taksit benzin almak yerine üste birikmiş parayı vericeksiniz , ben olsam varianta alışmışken geniş araba bakardım tesla gibi veya ioniq 5 gibi vw servisleri yeterli eğitimi aldımı acaba veya aracın kronik sıkıntıları var mı belli değil apar topar soktular ülkeye
 
Hocam şuan
Güle güle kullanın. Benim de bir karın ağrım var ama en kısa nasıl yazarım bilmiyorum.

Okumaya durumu olmayanlar için özet geçemeyeceğim, mevzu ancak bu kadar kısaltılabiliyor, hakkınızı helal edin
smile.png


Çok uzun zamandır Passat kullanıcısıyım. 2024 model Passat Variant geldiğinde çok fark açılmasın diye yine çok sevdiğim 2016 yılında sıfır km aldığım sedan passatımı satıp 2023 de uzun bir bekleme süreci sonrası Business Variant passatıma kavuşmuştum. Nihayetinde 2024 Variant ülkemize geldi ama ekonomik şartlar malumunuz, bir türlü kısmet olmadı. Bu süreçte yaklaşık 9000 km kullandım aracımı ve çok memnun kaldım. Hatta tekrar sedana tövbe ettim. Variant artık hayatımın olmazsa olmazlarından biri haline geldi.

Nihayetinde şartlar olgunlaştı ve 2023 Business Variant ımı 2024 Business Variant için değiştirmek istedim. Ancak hiç beklenmeyen bir durum oluştu. ID4 Türkiye satışı başladı.

Benim evimde de, iş yerimde de şarj imkanım var ve araç kullanımım %95 şehir içi artık. Zaten çok sıkışsam köşede bir suzukim var. Haliyle menzil veya şarj gibi problemlerim yok.

Arkadaşlar araç bedavaya yürüyor. Tamam bedavadan biraz pahalı diyelim. evden 107 liraya, dükkandan 195 liraya doldurup hareket ettirebiliyorum. Şaka gibi. Her gün araç kullanma zorunluluğum var. Araçlarım yatmaz. Kısa da olsa yol kateder. şehir içi 455 km menzil var. karma 350 küsür. kışın düşer yazın artar. Neticede 100 km menzil bile bana fazla fazla yeterken id4 menzili beni günlerce idare eder yani.

id4 sayısız özellik ve teknoloji ile geliyor. Benim Variant toros gibi kaldı yanında. Ki benim arabamda özel siparişle aldığım için metalik renk, cam tavan, katlanır ayna, geri kamera, makam perde, kablosuz CarPlay, kablosuz şarj, elektrikli bagaj vs vs gırtlak opsiyon dolu bir Business. boş değil yani
smile.png
buna rağmen id4 fena tokatlıyor donanımda.


Piyasası yavaş olduğu ve şu an ikinci el satışının düşük, sıfırların satıldığı kasım aralık ortamında Volkswagen bayiisinden benim arabam ile id4 e kafa kafaya teklif var. Passat anahtarını bırak, id4 anahtarını al diyorlar kısacası. Haliyle biraz canım sıkıldı. Tabiki Variant piyasası sedan gibi değil. Sedan gibi satılamaz onu biliyoruz ama bari üstüne 100 150 verselerdi iyiydi
smile.png
Neyse mevzu bu değil.


Biraz ihtiyaçlarımı tarttım, ölçtüm biçtim, id4 hem kağıt üstünde hem benim hayatımda Passat'tan daha mantıklı. Passat gibi prestijli olmadığı ortada. İçine oturunca hemen anlaşılıyor. Malzeme kalitesi segmentinin çok üstünde ama araç bildiğiniz Tiguan gibi. arka kapı üstleri filan plastik, kapı ceplerinde, torpidoda kaplamalar yok. Tuhaf yani. Passat da premium değil fakat ama tiguandan iyi hissettirdiği kesin.


siz olsanız ne yaparsınız? Aşırı benzin masrafım yok ama neredeyse 9 da 1 ine yürümek ve zibilyon tane özelliğe sahip olmak kulağa çok hoş geliyor. Diğer yandan zaten çok sevdiğim, hiç sorunu olmayan daha 9 küsür bin kilometrede Passat'ım var. id4 bu fiyatlarda kalmaz muhtemelen. lansman ayağına olması gereken paralara satıyorlar ama Volkswagen sonuçta. onu öyle bırakmazlar
smile.png
biraz tutulsun artar fiyatı ki ötv sınırına epey var. Kafam çok karışık dostlar. Yeni Passat Variant'ı bir kenara bıraktım. Kafa kafaya düşünürsek fiyatlarını, benim araba mı yoksa id4 mü sizce? Bir el atın kaldıralım şunu. Saygılar...
Hocam yerinizde olsam passatı elimde tutardım, volkswagenin şuan getirdiği ID serisi elektrikli araçlar arasında teknoloji ve verimlilik açısından geri kalmış durumda. Yanlış hatırlamıyorsam 2020de Bulgaristanda satılıyordu bu araç. Bu seriyi bizim buraya bu kadar geç getirmelerinin ana nedenin; T-Cross, Taigo gibi modelleri satmak olduğunu düşünüyorum. Gelecek sene ID serisindeki daha iyi araçları getireceklerdir, o zamana kadar beklemenizi öneririm. Ayrıca gelecek sene elektrikli araçlar açısından birçok yeniliğin olacağı bir sene. Tesla Juniperi, Togg T10F'yi piyasaya sürecek. Bu yeni modellerin piyasaya girmesiyle Volkswagen de fiyatlarını ona göre güncelleyecektir. Gelecek sene daha mutlu olacağınız bir seçim yapabilirsiniz.
 
@metinkar

Metinkar hocamıza soralım

2023 ekimde life 1.0 etsi golfü kaça aldı ?

Bugün 2023 life 15-20 bin km lerde 2. El golfler sarı sitede ne isteniyor? (Boyasız degisensiz) Primin babasını yapan station olmayan bir golfde bile durum budur?

https://shbd.io/s/zS2WuLQF
https://shbd.io/s/LaOF943A
https://shbd.io/s/mNZ5IgTw

Hocam merhaba,
1.370.000₺ aldım

Ben eğer ikinci el araç alacaksam şöyle hesap yapıyorum,
aracım var satıcam üst paket alıcam diyorum kaba taslak benim beyanıma göre 1.200₺ alırız ( mk8,5 çıktığı zaman) diyorlar
dodun ilanına bakıyorum diyelim 1.500₺ de araç satıyorlar (300 onların cepte)
sarı siteye bakıyorum 1600₺ satılıyor

benim mantığım aldıkları rakamın üstü 1.300-1.350
 
Hocam merhaba,
1.370.000₺ aldım

Ben eğer ikinci el araç alacaksam şöyle hesap yapıyorum,
aracım var satıcam üst paket alıcam diyorum kaba taslak benim beyanıma göre 1.200₺ alırız ( mk8,5 çıktığı zaman) diyorlar
dodun ilanına bakıyorum diyelim 1.500₺ de araç satıyorlar (300 onların cepte)
sarı siteye bakıyorum 1600₺ satılıyor

benim mantığım aldıkları rakamın üstü 1.300-1.350
Hocam aracınız

Stok halde (retrofitsiz sekilde)1450-1470 eder sarı sitede alıcıya gider fiyat bu yani (km 15-20 bin ise)

1370 e alınan arac 1 yılda anca bu primi yaptıysa ??

Hecbek Golf araç icin Durum budur.
 

Hocam aracınız

Stok halde (retrofitsiz sekilde)1450-1470 eder sarı sitede alıcıya gider fiyat bu yani (km 15-20 bin ise)

1370 e alınan arac 1 yılda anca bu primi yaptıysa ??

Hecbek Golf araç icin Durum budur.

aynen katılıyorum hocam ben şuan düşünmüyorum satmayı belki bir kaç sene sonra bilemiyorum...
 

Geri
Üst Alt